Email:











Ora : 16:37    Data : 01-02-2016 Domeniu: Banci
Premiile Galei eFinance 2016 – cine şi de ce?

Pe 26 ianuarie 2016, la Hotelul Ramada Nord din Bucureşti, sala Crystal, ne-am reunit să aflăm care sunt, după o îndelungată cumpănire, merituoşii anului 2015 în zona de proiecte noi, parteneriate, produse, servicii, inovaţii, iniţative, impact etc. Cea de-a XIII-a ediţie a Galei Premiilor eFinance s-a bucurat de sprijinul Asociaţiei Române a Bancilor (ARB) şi al Asociaţiei Naţionale a Industriei de Software (ANIS).
Partenerii evenimentului au fost IBM România, Smart Alliance Cluster, Veritas Technologies şi Crama La Butoaie (Pietroasele).

Înainte de sesiunea propriu-zisă de decernare a Premiilor e-Finance, cei circa 100 de invitaţi au evaluat împreună şansele şi oportunităţile sectoarelor IT&C şi bancar în anul 2016.

Am deschis seara ascultând punctul de vedere al preşedintelui Gabriel Munteanu, keynote-speaker din partea Smart Alliance Cluster, care a vorbit oaspeţilor pe tema: „Anul 2016 – provocări esenţiale pentru sectorul IT din România”, în vreme ce Florin Dănescu, preşedintele executiv al Asociaţiei Române a Băncilor, a evaluat succint provocările anului abia început pentru sectorul bancar. Imaginea de ansmablu a fost completată de intervenţiile vicpreşedintelui ANIS, Teodor Blidăruş, şi a reprezentantului Veritas Technologies, Vasile Aniculăesei, Territory Manager pentru Bulgaria, Grecia, Cipru şi România.

Mai mult, am rezervat audienţei o prezentare în exclusivitate a Managerului Enterprise Account al IBM România, Andrei Nagy, intitulată „Redefinirea limitelor în business”, sinteza unei cercetări captivante a IBM Institute for Business Value realizate printre liderii afacerilor globale.

Festivitatea de premiere a fost încheiată cu o cină binevenită, în timpul căreia premianţii şi invitaţii au socializat cu interes şi graţie.

PREMIILE GALEI eFINANCE 2016, PE SECŢIUNI, PLUS LAUREAŢII DIN SCENĂ

e-education – Asociaţia Română a Băncilor – pentru lansarea în 2015 a website-ului de educație financiară www.educatiefinanciara.info, în care sunt prezentate marelui public noțiuni financiare bancare privind drepturile, obligațiile și riscurile în creditare, dar și soluții generale pentru restructurarea creditelor, modalități de evitare a fraudelor etc. (Florin DĂNESCU – Preşedinte Executiv ARB)

e-ruler - ANCOM – pentru determinarea de a raporta public performanţele internetului fix și mobil furnizat de operatorii telecom prin platforma netograf.ro (Cătălin Marius MARINESCU – Preşedinte ANCOM)

e-impact – ICI Bucureşti - pentru beneficiile aduse sectorului public prin finalizarea cu succes, la capătul anului 2015, a proiectului "Infrastructura de tip Cloud pentru instituţiile publice din România" ICIPRO (Doina BANCIU - Director General)

e-data center – GTS Telecom - pentru creşterea în 2015 cu 60% a suprafeţei propriului centru de date din Bucureşti pe seama unei investiţii de 1 milion de euro şi, totodată, pentru sporirea cu 30% a numărului de contracte pentru servicii de colocare şi de cloud de tip Infrastructure as a Service (IaaS). (Gabriel GAVRILĂ – Sales Manager)

e-innovation – BRINEL, pentru promovarea pe piaţa românească în 2015 a „celei mai inovatoare soluţii CRM din lume”, Salesforce Lightning. (Bogdan Mustaţă, Sales Manager, Net Brinel Bucureşti)

e-interaction - High-Tech Systems & Software – pentru lansarea conceptului de analiză a sentimentului din spaţiul social media, o aplicaţie proprie a HTSS care colectează şi stochează informaţii din social media, analizează textele şi le procesează din punct de vedere lingvistic pentru a transmite rapoarte şi avertizări timpurii privind crearea unor posibile percepţii negative despre o companie, un produs sau serviciu. (Ciprian JICHICI – Chief Architect)

e-services- Euronet România – pentru adăugarea, in premieră naţională, a serviciului de eliberare de cupiuri de valută la reţeaua sa independentă de ATM-uri din Bucureşti, care cuprinde în momentul de faţă 130 de bancomate. (Mihaela PETRE – Country Manager)

e-products – VECTOR WATCH - Pentru lansarea în 2015 a ceasului inteligent Vector Luna, singurul smartwatch produs în România (concept, design, sistem de operare "in house") cu performanţe de top (compatibil cu toate cele trei sisteme de operare, baterie încărcabilă la 30-45 zile) şi oferit întregii pieţe globale. (Rareş FLOREA - Director Comercial pentru Europa Centrala şi de Est)

e-machines – KEBA Automation, pentru creşterea-record din 2015, cu un procent de 35%, a vânzărilor de terminale proprii pe piaţa românească, spor ce atestă încrederea clienţilor în soluţia KEBA, demonstrându-se fideli calităţii produselor şi serviciilor oferite, pe care le-au experimentat mai bine de 8 ani. (Elena – Voichiţa IONESCU – TURDA – General Manager)

e-project – ROPECO - pentru ambiţiosul proiect din 2015 de înlocuire a flotei de 13.000 de EFT-POS-uri a Băncii Transilvania cu terminale contactless de ultimă generaţie produse de Ingenico Group, lider mondial în soluţii de plăţi electronice. (Iancu BANGHEORGHE – Director General Adjunct)

e-security – Kaspersky Lab – pentru lansarea în 2015 a noii versiuni a soluţiei Kaspersky Internet Security – multi-device 2016, creată special pentru a proteja ceea ce e important pentru utilizatori: confidenţialitatea online, informaţiile, identitatea, banii şi dispozitivul. (Bogdan PISMICENCO - Channel Manager România şi Bulgaria)

e-payments – Allevo – pentru proiectul iniţiat în 2015 privind dezvoltarea aplicaţiei TOSS (Treasure Open Source Software), destinată centralizării operaţiunilor de trezorerie ale corporaţiilor, un software care va putea fi îmbunătăţit continuu de comunitate în favoarea sectorului de business. (Sabin BREAZU – Manager Dezvoltare)

e-Business Software for Finance – TOTALSOFT - pentru lansarea platformei unice de creditare - Charisma4 Credit, o soluţie completă, care administrează toate etapele și procesele ce intervin în activitatea de creditare (managementul vânzărilor, aprobărilor și procesărilor de credit), în funcție de abordarea fiecărei entități, instituție de creditare sau instituție financiară nebancară. (Sorin PETCU – Director Executiv)

e-initiative - VISA Europe - pentru încurajarea singurelor servicii de ridesharing din România oferite de UBER şi plătite exclusiv cu card bancar

e-cloud - Deveho Software Consulting – pentru lansarea şi promovarea pe piaţa românească în 2015 a produsului premium ERP pentru IMM-uri, Sage X3 în Cloud. (Guy LECLERCQ – Preşedinte, Deveho Consulting Group)

e-partnership – Banca Transilvania, Western Union, MasterCard România – pentru lansarea, în premieră mondială, în parteneriat tripartit, a unui serviciu ce permite persoanelor care au card MasterCard și Maestro emis în România de orice instituție financiară să primească bani prin Western Union și să-i retragă direct de la bancomatele Băncii Transilvania. (Valentin CORDULEANU – Director Operaţiuni Banca Transilvania Bucureşti, Georgia BALTAG - Marketing Manager pentru România al MasterCard).

e-partnership – acordat unei colaborări complexe dintre Kapsch România şi Băncii Comerciale Române, în vederea implementării online, începând din 2015, a unui sistem ID Scanning şi core banking în BCR, cuprinzând o aplicaţie de recunoaştere a tuturor ID-urilor şi paşapoartelor din lume, cu beneficii privind optimizarea procesului de deschidere a clientului în întregul sistem de Front Office al băncii, precum şi prin reducerea riscului operaţional. (Liviu BOZGA – Director Executiv Kapsch România şi Ioana PANTELIMON - Sef Departament Directia Reţea Retail BCR)

e-technology for banks – INTRAROM, pentru servicii şi soluţii inovative de Contact Center implementate cu succes la una din primele 5 bănci din România. (Kostas FIAKAS – Commercial Manager)

e-network - Garanti Bank România, singura bancă comercială din România care în decurs de 5 ani, a ajuns în 2015 să-şi dubleze numărul de ATM-uri din reţeaua proprie – 300 bancomate în 2015 vs. 150 în anul 2010, constituind unica reţea alcătuită integral din ATM-uri inteligente – BancoSmart. (Ioana Cristina SAVU - Sales Channels Management Director)

e-commerce - ING Bank - pentru lansarea ING Bazar este o platforma digitală de cumpărături care oferă reduceri clienţilor băncii în sistem cash-back. Vorbim, practic, despre primul program din grupul ING care are şi zona de carduri de loialitate şi, curând, un mijloc de plăţi mobile. (Robert ANGHEL - Head of Digital Channels)

e-banking – Citi Romania, pentru lansarea, la inceputul anului 2015, a noii sale platforme dedicate cardurilor pentru persoane juridice, oferind clienţilor acces la beneficii suplimentare precum noi functionalitati self-service online, o linie dedicată de asistenţă şi un sistem de activare automată a cardului prin telefon. (Sebastian KUCHAREK, Director Executiv, Departament Gestiunea Lichidităţilor şi Finanţări Comerciale)

e-cards - BCR - pentru lansarea la Cluj-Napoca a “BCR City Card”, produs promovat drept “primul card bancar contactless dedicat tinerilor până în 30 ani”, un card de debit studentilor din întreaga ţară, care oferă reduceri la o reţea extinsă de comercianţi. A fost un succes cert: în 3 luni au fost emise 35.000 de unităţi. (Dana MUŞAT – Director Carduri)

e-transactions - Vodafone România, pentru extinderea serviciului M-Pesa de transfer de bani la nivel internaţional, alături de Azimo şi WorldRemit. (Dana POPESCU – General Manager Mobile Payments)

e-people - Aurel Neţin, Country General Manager al Lenovo România, Bulgaria şi Republica Moldova, pentru coerenţă în leadership, la cârma companiei nr. 1 de pe plan local în piaţa de PC-uri. O personalitate care s-a distins anterior, în timp, şi ca antreprenor, politician şi ministru secretar de stat în Guvernul României, sprijinind nemijlocit prin iniţiative şi măsuri concrete domeniul IT&C autohton. 

Autor: Cristian Pavel

Inapoi

Tel: 021/317.08.66

Info financiar:
Credite imobiliare
Credite nevoi personale
Credite auto
Depozite
Conso.ro


Cuvantul:





 


Copyright 2005, FinMedia SRL. Toate drepturile rezervate.